slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Riderovski      E-mail:      IP: uživatel8941    
cau nevite nekdo prosimvás jestli jde jawa 350-634 předelat na 640? dík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel12472    
ja mám 638 předělanou na 640, dělal to už předchozí majitel ale musel převařovat zadní část kostry, ty tyče pod sedačkou se musely zvedat
 
 
Datum: 20. září 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
súhlasím vždy snívam o 634 a 640 už nije to pravé :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
No fuj , dělat z krásné 634 bastla . 4rka je ze všech 350sátek nejpeknější
 
 
Datum: 24. srpna 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12328    
čau draci nemáte někdo skušenosti s přední vidlicí ze simsona ale v původních brejlích ?? jestli se to dá nějak upevnit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Mips      IP: uživatel10882    
Kámoš to tak měl a jde to, ale měl nějaký problémy s brzdou neco tam nešlo nacpat, ale už nevím je to asi tři roky zpět...
 
 
Datum: 23. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute draci mam taky blbž dotaz břiško na 20-ce je uplně stejne jak na 21 ? když jsem včera daval prsa z 21 na 20 tak mi tam nepasuje břiško tož nevim jestli jsou stejne nebo ne :-) dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: osi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik moc chlapi:-)
 
 
Datum: 24. srpna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
čus z 21 je užší bríško mám to vyzkoušený
 
 
Datum: 23. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bříška nesou stejné,,z jednoho typu je širší bohužel nevím s kterého... Matej: bavíme se o bříšku ne o prsíčkách ;-)
 
 
Datum: 23. srpna 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12317    
Ved bruško z 20 je tak veľké že na ňho dáš nohy! a z 21 je o dosť menšie
 
 
Datum: 22. srpna 2011 22:50
 
 
 
 
Jméno: (ne)Znalec      IP: uživatel7949    
Zdravím, jaký je rozdíl mezi karburátory dellorto 21 ( ten co tu má sesa) a dell orto 21 black edition. Našel sem jedinej rozdíl,u BE se lépe mění trysky. Je v nich nějaký další podstatný rozdíl? Má cenu si připlatit a koupit rači ten Black edition? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
důležitý aby emulzní trubice byla AU- to je pro 2 T ...
 
 
Datum: 22. srpna 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to možná bude náky označení trysek zeptej se na Jawamania.cz třeba ti tam někdo poradí
 
 
Datum: 22. srpna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: (ne)Znalec      IP: uživatel7949    
Jo a taky nemohu najít vysvětlení skratek u karburátorů jako DS, CS, MK II ani na google to není. Tak kdyby byl někdo tak laskavej... jinak hlavní je již zmíněný dotaz.Děkuji
 
 
Datum: 22. srpna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdarec draci, nemáte někdo doma na prodej vějířovou hlavu popř. kontakt na někoho kdo ji prodává ? Tu co tadyk má sesa má asi závit na krátkou svíčku že ? A objem je 5,5 ml ? Frikulínovi se né a né dopsat .Předem upozorňuji, že od stejskyho hlavu nechci ( mým parametrům nevyhovuje ) ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Není problém se se Stejskym domluvit... Nebo zkus napsat Azmarkovi.
 
 
Datum: 21. srpna 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to máš na závody tak přece každí setina HP dobrá...a navíc já stejně po každém závodě dělám polo GO.... Pokud máš kliku po repasi žádnej problém...a po sezóně znova repasi.... Možná to má malej spalovák ale za to dobrej tvar....
 
 
Datum: 21. srpna 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Ta od stejskyho má až moc malý objem ( aspoň teda pro mě ) a vyrábět to celé od znova na to jsem až moc líný ( ikdyž možná se k tomu dopracuju ) ...
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tvým parametrům nevyhovuje? Jaké jsou tvé parametry?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesa má o hotovou,, novou od Frikulína těžko seženeš...Já mám od Stejskyho a naprostá spokojenost
 
 
Datum: 20. srpna 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys nebyl lempl a podíval se na fotku co se prodává a popisek tak bys viděl že sesa tu má jen odlitek bez díry na svíčku... tu si doděláš sám
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12180    
Zdar draci, nevíte jak vyčistit rez z řidítek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě to čeká ale mám tam jen místama mali kousičky rzi budu to dělat silichromem on to tak rozleší alei nepatrně poškrábe nic jinýho neznám
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Jestli jsou jenom málo a jsou chromový tak jedině nerezová drátěnka
 
 
Datum: 20. srpna 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,dneska jsem si od známého vypůjčil výstružník na silonové vložky do předních tlumičů na jawu 550.A chtěl bych se Vás zeptat jak je mám správně vystružit.Vím že by se měli volně pohybovat ale zase aby nebyly moc volné.Ten kluzák oně nesmí dřít ani trošku?Jak to děláte Vy?A ještě jeden dotaz někde jsem četl že do jednoho tlumiče se mají dávat dvě ty vložky?Ale nevím jak mám tu druhou vložku dát daleko od té co je hned zároveň tím tlumičem.Že prý to má být od něj 16cm daleko ale nevím.Dík za Vše odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
cus no ja to na mustangovi delal tak ze jsem ty pouzdra hodil do horky vody oni zmekly pak je prez prkynko nabouchal do vydlice a kulatinou o stejnym prumeru jak to futro jsem to natukal 16cm od zacatku vydlice a to druhy uz jsem dal zaroven s vydlici :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, zajímalo by mě jakým způsobem se dřív vyráběl doma takový výfuk jak je na tom upravené fichtlu?! http://aukro.cz/zavodni-pionyr-i1769708074.html Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12293    
Jasně,elektronicky řízenej servomotor řazení na primáru :-D :-D :-D Jinak ty vejfuky dělali stejně jako se dělaj dneska.......na tabuli slabýho plechu (dříve rádi používali rozbalené trubky od kamen-tl.0,5mm) obkreslíš kuželovou výseč,vystřihneš,smotáš do kuželu-slabej plech jde růčo-0,8plech jde taky růčo ale spíš se dělá na ohybačce a pak zavaříš-dříve se ty půlkový plechy vařili/letovali hodně mosazí,protože to se propálí razdva a CO a TIG tenkrát moc este nejeli.....dneska se dělaj vejfuky hlavně z 0,7-0,8 plechu(dobrý rezonanční vlastnosti),sou supr prográmky který ti vytisknou na papír 1:1 namodelvaný kužely a ty to "jen" obkreslíš a vystřihneš a necháš svařit.....samozřejmně CO nebo TIGem se to dneska vaří...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrežes to z plechu udeláš z toho kúžel zakruzovackou a zvaríš to s autogenom
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Ale fakt mě to vyvedlo z míry... myslel sem si že to je nějakej tůning :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
To je nezapojený kábl od indukčky, který tam visí :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Co to leze od spojky za dráty z toho karteru?????
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel12300    
zdar lidi, potrebuju poradit ohledne uprav ve valci (snizení hlavy,prefuky,slicováni kanalu atd.) moc se ve válci nevyznam napsal by mi někdo rady jak si s tim poradit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
http://ms50.cz/_cu.html
 
 
Datum: 20. srpna 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12293    
Ozvi se mi....mužu ti jak poradit,tak válec udělat....
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
http://utfg.net/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12300    
Tak mi porad nakyho odbornika kterej to treba dela
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Jestli se v tom nevyznáš, tak se v tom nevrtej sám !!!! Jen bys to podělal. Nech to odborníkovi. A vůbec, co si od toho slibuješ???
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli je rám z 05 stejný jako z 21. Tzn jeslti můžu použít rám z 05 na 21. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mižuch      IP: uživatel11739    
jsou stejné
 
 
Datum: 21. srpna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel10593    
čau hele já mám oba rámy a záleží co odtoho čekáš.. vzhledově se mi osobně víc líbí ten z 21 ale mám speciála a mám ten starší a má výhodu že ho mužeš z boku odvrtat třeba kvuli odlehčení nebo prostě když tam potřebuješ protáhnout bowden a nebo uchytit jinej tip tlumičů a taky se to líp vaří třeba držák na tlumič nebo tak neco ten novější nesmíš odvrtat peortože bys ho moc zeslabil a vaří se taky blbě protože je tenčí než ten lisovanej
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
ok, dík :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je to jedno
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
jojo, už jsem si to přečetl jak to bylo s těma rámama, příště musím víc hledat než se hned ptát... děkuju za info, já jen jestli je lepší trubka nebo lisovaná vidlice
 
 
Datum: 19. srpna 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele měl jsem 05 RV 1965 a ted mám 21 R 1967 a je to uplně stejny první typy rámu měli tu kývku lisovanou no takovou víc na víšku a od nákeho ruku myslím 1971 to začli dělat jen s trubky takže všechny rámy jsou skoro stejný a vše co tam chceš dát bude pasovat motor,plechy atd . Jestli se chceš o tom něco ještě dozvědet tak tady http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
no ještě takový menší dotaz... jaký rám je lepší? uvažuju o tom z 05 jen protože jsem našel na netu inzerát, mám spíš pohledat rám přímo na 21? má nějaké znatelné výhody oproti rámu z 05? nebo to nemám řešiit a vzít prvný pěkný rám? díky
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
díky! jinak ten můj stroj má taky lisovanou kyvku, takže předpokládám že nějaký předchozí majitel to asi už měnil
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čau o5 má vylisovanou kyvku narozdíl od 21 ale jinak sou stejný jen ta kyvky vypadá jinak ale všechno pasuje jak má
 
 
Datum: 19. srpna 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celkem kdybyse pionýr komplet rozebral do sroubku opiskoval zrenovoval do jawa barvy a trosku hodil do pucu motor elektrika chromy vseho tak bych rekl ze to je krasny pionyr do zbirky :-) me se liby osobne takze muzu dat 10b. jen jde oto si stim pohrat a jde oto kolik zato doopravdy chce cenu :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Stepi5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je vrak :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, zajímalo by mě jakým způsobem se dřív vyráběl doma takový výfuk? Díky moc...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych se na ten motor rád podíval :-D fake to asi nebude v té době se dělalo vše poctivě ne dnes nasadit hikone a 78 trysku.....
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12288    
to bude 05 dvoukanál podle Kreibicha+výfuk k dvoukanálu podle kreibicha.....prej to podle váhy jezdce jezdilo 85 až 90.....mohlo by to bejt zajímavý.....a nikdo do toho motoru nevidí.....třeba je to jen "fake" z dob minulých.....
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední světlo zetor :-D
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ovšem podle laufu vypadá na upravenej motor a v té době to uměli skvěle :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš bastl...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdravim,tak jsem po dlouhé době složil můj motor: zvětšenej výfukáč+2 pomocné 3 kanál přes píst ,85 klika, jinak karbec série,výfuk též,hlava taky, jede to hezky,ale myslim že by to mělo ject ještě lépe,vím že to bude zabíjet sériovej karbec,ale zase se mi nechce kupovat karbec za 1500,- když výsledek je nejistý... Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel12314    
Vložku už nemám kde rozlisovat a pilovat to přes válec je asi kravina... Píst mi asi nezbývá než koupit.
 
 
Datum: 22. srpna 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3874    
rozšiř sací kanál ve vložce na šířku pístu a spodní hranu vol nejméně 68mm od horní hrany válce......píst použij s kroužekm 2mm pod korunkou....má je třeba pan Bašek-brusírna Třebechovice pod Orebem......
 
 
Datum: 21. srpna 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel6800    
Sací kanál je série, píst taky 1kr. ,nevíte někdo jak to vyřešit,aby tam ten třetí kanál byl k něčemu? Výfuk už mám hotov stačí pár svárů.... Dík.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12288    
Zabíjí to hlavně výfuk.....kup alespoň Hikone,posaď ho na 30cm dlouhý koleno o vnitřnim průměru 28-29mm a udělej na něj cca 25cm dlouhou výletovku z trubičky o vnitřnim průměru 15-16mm.......mimojiné co sací kanál? rozšířenej,přečasovanej? Pokud ne,tak ho dolaď....a píst je jakej? Má kroužek výš u korunky(2mm)??...pokud máš klasickej 1Kr píst jako tu má sesa tak ten třetí kanál otvírá sotva milimetrovou škvírkou=to je moc málo.....Ať se daří.....přeju hodně úspěchů......
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepožereš,nezabereš.jednoduchá poučka na kterou přišli již naši pradědové...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
čau draci má někdo na fichtlovi 14zub jenom chcu vjedet kolik to jede ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo 12Z je najlepší a dokonca najmenej žere...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
GO neGO s 12 to jede nejlíp....po rovině super do kopce ujde akorát s kopce se nedá tolik přetáčet...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: dan.23      IP: uživatel10444    
delal sem GO motoru tak doufam ze to pojede rychlejš
 
 
Datum: 19. srpna 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
mám seriovku ale se 14 zubym sekundárkem a udělám na tom stejný točky jako na dvojku
 
 
Datum: 18. srpna 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jezdec se 14ti zubem nepředjede jezdce s 13ti zubem i přes to že jezdec s 14ti zubem je lehčí o 25kg. motory naladěny cca na stejno.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud máš seriovku tak je to utrpení
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
sice ti to pojede rychle z kopce a po rovině ale do kopečka mužeš běžet vede fichtla nebo tlačit uplně ;-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jani      E-mail:      IP: uživatel12287    
Čus, poradí mi prosím někdo ohledně Stadionu S22. Manža ho dává dokupy.Ráda bych mu koupila na Moped tachometr. Poradite mi, kde sehnat, či jaký koupit?Díky J. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
renovuje ho nebo ho jen uvádí do provozu? jestly ho jen chce sprovoznit pro běžný používání tak tam de dat jakejkoliv tachometr na jízdní kolo
 
 
Datum: 19. srpna 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau draci chtěl bych se zeptat jestli mužu jezdit fichtl cupy klasik s zvedlím rámem a jestli ne jestli mohu jet special s neupravaným origo motorem dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
no ja se prave bojim do specialu protože mam jenom zvedlej rám ale motor jakoby origo 3 výbrusy a tamty maj 8 výbrusu jinej karbec trysky atd. abych tam nebyl ten šnek jak bylo žečeno sije docela jítá ale co vim jak to líta jim :-D
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Kazdy fichtl cup ma trosku jina pravidla, tak si vyber, kde chces jezdit a podle toho uprav stroj. U terennich zavodu se vyztuhy a jine tlumice berou, jinde uz na odstrojenyho seriaka nadavaj... Navic i ve specialech jezdi spousta "sneku" .) Co si treba ani karbec neumi poradne odladit.
 
 
Datum: 18. srpna 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když pujdeš do speciálů tak mužeš všechno
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
a co teda mužu udělat vše za upravy rámu a potoru ?
 
 
Datum: 17. srpna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud ti nevadí že ve speciálech budeš poslední tak nevadí :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
cau draci ještě se chci zeptat jestli mi pujde na 350 na origo ráfek pneu 4.00/80 - 18 64 T MITAS H-15 .dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: Voda      IP: uživatel12269    
Zdaryy, mám doma speciála, ale mám problém, celou dobu makal jako hodinky, točil parádně, prostě všecko bylo OKii, ale teď sem vyměnil kladívka a vůbec nejede, motor chytne, ale je jakoby přidušenej, prostěě se nechce vytočit a když přidám plyn, tak se dusíí a nechce se mu. Ale před výměnou kladívek bylo vše v naprostém pořádku, takk se chci zeptat, kde by mohla bejt chyba, když karbec a balivovej okruh je v pořádku a předstih s odtrhem sem nechal stejnej jako předtím. Mockráát díky za jakou koliv odpověď. Mějte se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
U me se netesnici klapky projevovaly, ze to na volnobeh kuckalo, netahlo a pak prisel kopanec a jelo to jak splaseny...
 
 
Datum: 17. srpna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12282    
kup si vape a máš klid......
 
 
Datum: 17. srpna 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Voda      IP: uživatel12269    
Díky všem za rady, ale problém už jsem našel, netěsní mi klapky, ty plíšky už nedosedají, proto to nemaká. Díky
 
 
Datum: 17. srpna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic proti ale jestli se jedna o speciala jako o fichtla, předstih bych volil kolem hodnoty 1,6 a odrth 0.3-0.4..
 
 
Datum: 16. srpna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Rgjmeuj565g      IP: uživatel12270    
5tjgauln ĺgp
 
 
Datum: 16. srpna 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Voda      IP: uživatel12269    
Okii, ale tak mi prosím eště řekni, kolik mam dát, měl sem tam na předstihu 4 a na odtrhu 0,4 a fungovalo to perfektně a teď sem to dal znova a dělá to co jsem již psal, dusí se to, jako kdyby to nestíhalo spalovat. Svíčky už sem zkoušel vyměnit a furt stejný.
 
 
Datum: 16. srpna 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
když měníš kladívko tak by jsi měl i znovu nastavit předstih a odtrh
 
 
Datum: 16. srpna 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochopil jsem dobře, že tohle koleno http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyf_koleno_cezeta_487_488.html je na čezetu 180, která má výfuk vyvedenej víc nahoru a na 487.1 mi pasovat nebude? Tolik niancí na jednom stroji :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chápeš to dobře :-) musíš sehnat s jinym zahnutim...
 
 
Datum: 15. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12266    
Dobrý den, mám zapalko VAPE a kdybych si chtěl nechat stočit kliku 85mm tak bych potřeboval závaží na kliku ? Nebo je lepší do krosu jiný rozměr ? Děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12266    
No právě že kluci co jezděj se mnou závody tak mi taky řikaly že maj stočenou kliku tak sem se proto ptal jaká by byla nejlepš.
 
 
Datum: 16. srpna 2011 23:23
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
zdar chlapci, jezdím terenní závody s lehkou klikou (85), mam to na klasiku a nestežuju si, nejsem sám kdo to tak má :-D
 
 
Datum: 16. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12268    
Nic nestáčej! Pokud honíš spodní kompresi tak kup podkovu
 
 
Datum: 16. srpna 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tome ty o tom vubec nic nevíš že? :-) ... ono stočená klika ti nepřidá vubec nic.. a v terénu to bude k pláči :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlape z 85 klikou by jsi se v terénu ani nerozjel a nemluvím o průměrné rychlosti v terénu co kopec to utrpení,,nech origo kliku po repasi a Vape budeš mnohonásobně spokojen :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Podle dotazu asi a ni nebudeš věědět k čemu je stočená klika dobrá. Osobně bych nechal 100mm origo kliku, s našláplejším motorem minim. 90mm ale níž bych nešel, zbytečně snížíš moment setrvačnosti... A nebo honíš spodní kompresi "přes mrtvoly" ? .)
 
 
Datum: 15. srpna 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, je nějaký rozdíl ve výkonu, síle nebo i otáčkách motorku při výměně svíčky za jinatší typ¨? mám NKG B6HS a doporučuje se B8HS... tu už jsem ale na burze nesehnal... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Marv      IP: uživatel12285    
já najel na brisku 3tis km a nadobro odešla do věčných lovišť xD
 
 
Datum: 17. srpna 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dať tam brisk a hotovo...
 
 
Datum: 16. srpna 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Svíčka ti výkon nepřidá... Když výrobce doporučuje NGH B8HS, tak ekvivalent je Brisk N14C.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
http://www.calibra.cz/index.php?menu=11&action=../servis/zapalovani_2.php
 
 
Datum: 15. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12260    
Vedly se tu sáhodlouhý (můj názor že nesmyslný) debaty (někdy až do krve) o tepelný hodnotě svíčky......u seriovky úplně zbytečný řešit.......význam to nemá.......ani přínos ani ztrátu.....jedinej význam je ten,že když v létě 30° pojedeš zátah 2 hodiny v kuse,chcípneš to,vychčiješ se a budeš to chtít nastartovat a jet dál tak prostě s Brisk 17-Brisk 19(teplá?/studená? nevim...) to nechytne ani kdybys to opřel pravou stupačkou o zem...budeš tlačit 20m jak kokot a pak to zablafe a pojede......a naopak pokud tam budeš mít Brisk 14 tak to v -10° bez roztlačení nechytne.......to je celý......nic víc.....nic míň.....jestli ti někdo bude cpát že svíčka přidá koně a bla bla bla,tak kecá a sám tomu nerozumí.....do seriovky na který jezdíš po vsi kolem rybnika dej jakoukoliv svíčku která pálí jiskru a chytá to na ní.....označení neřeš....
 
 
Datum: 15. srpna 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 15. srpna 2011 13:28
 
<  88  89  90  91  92  93  94  95  96  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 6:48:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu